Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Sierpień 2019

Gdzie umieszczać logo firmowe, aby być łatwo zauważonym?

Czwartek, 25 Lipiec 2019

Logo jest to indywidualna forma graficzna, która służy do identyfikacji konkretnego przedsiębiorstwa oraz marki. Logo powinno być przede wszystkim unikalne tak, aby identyfikować je tylko z naszą firmą. Jak mówi stare powiedzenie - reklama dźwignią handlu, dlatego stworzenie indywidualnej formy graficznej pozwala na skuteczną promocję na konkurencyjnym rynku.

Internet jako podstawowy kanał dystrybucji i promocji

Kanał dystrybucji jest określeniem źródła docierania do potencjalnych klientów, ale również promocji własnej marki. Własna strona internetowa jest bardzo ważnym elementem wpływającym na kształtowanie profilu działalności firmy. Jeśli nie ma Cię w internecie, nie istniejesz - to coraz częściej powtarzane słowa, które jeszcze bardziej podkreślają potęgę internetu.

Budując własną stronę internetową, warto stworzyć ją w taki sposób, aby była prosta w obsłudze, a informacje na niej zawarte łatwe do odczytania. Umieszczając logo na stronie internetowej, warto wybrać lewą stronę, gdyż zazwyczaj jesteśmy przyzwyczajeni do właśnie takiego układu. Decydując się na inny, może dojść do zaburzenia przekazu. Logo powinno być proste w swej formie, aby nie odwracać uwagi od reszty umieszczanych treści.

Gadżety reklamowe jako sposób promocji

Jednym z najpopularniejszych sposób na promocję marki jest wybór odpowiednich gadżetów reklamowych, na których zostanie nadrukowane logo naszej firmy. To niezwykle prosty sposób na promocję marki. Dodatkowym atutem jest zadowolenie klienta, który dostaje od nas firmowy gadżet. Zastanowić należy się jednak nad wyborem odpowiednich gadżetów - postawić na uniwersalne produkty czy jednak te bardziej wyszukane?

Najbardziej popularne są oczywiście długopisy, notatniki, kubki czy pendrive - to właśnie na nich najczęściej umieszcza się logo firmowe i rozdaje klientom. Czy jest to dobry pomysł? Na pewno jest to sposób bardzo ekonomiczny, gdyż zakup takich gadżetów nie wymaga dużego nakładu finansowego. Dla nieco bardziej wymagających klientów polecane są gadżety ekskluzywne - pióra czy portfele. 


Ciekawym rozwiązaniem jest wybór leżaków reklamowych. To nowoczesny, ale również bardzo skuteczny sposób na reklamę zewnętrzną. Inventini - m.in. producent leżaków - proponuje najwyższej jakości stelaże oraz wytrzymałe materiały, na których zostanie nadrukowane logo firmowe. Warto pomyśleć więc o wyborze czegoś takiego - mniej standardowego. Może być to idealny sposób na skuteczną promocję firmy.

Komentarze
Reklama